Per part del Josep Berengué Miró, Tècnic Sup. Esp. Comeses Especials Jardineria - Via Pública - Ajuntament de Reus, ens fa arribar la següent informació contra el morrut a Reus:
Distribució d’afectació a març de 2010,en un planell, del morrut a la nostra zona (Reus, Riudoms, Cambrils i Vinyols), on en tot el marcat amb gris s’hauria de estar fent tractaments preventius a totes les Phoenix canariensis, públiques i privades.
Nosaltres, a Reus, estem a punt de fer el primer tractament, dels quatre que farem anualment, a totes les palmeres municipals.
Aquests primer es farà inundant l’ull de la palmera i amb la matèria activa clorpirifos 48%, a dosi 250cc per 100litres.
Us deixo el nostre quadrant de tractaments, qui es vulgui afegir a fer els tractaments i es convidat, així quants més siguem fent el tractament a l’hora, mes mal provocarem al morrut i no passarà a les altres palmeres (una mica com fan al DAR en agricultura).
El Servei de Protecció dels Vegetals també te fet un quadrant de cinc tractaments, us el deixo perquè pugueu comparar i actuar com us vagi millor.
VEURE QUADRANT DE TRACTAMENTS DAR |